Всесвітня історія ХХ століття в українських шкільних підручниках д-р Роберт Маєр (Німеччина)
Дозвольте мені почати з вимог до шкільного підручника.
Як людина й громадянин світу, я вважаю, що шкільний підручник з історії має стояти на позиціях захисту прав людини й демократичних цінностей, а також виховувати толерантність і сприяти взаєморозумінню між народами. В цьому смислі освітній освітній процес має бути спрямований на формування незалежного, критично мислячого й відповідального громадянина. Важливо розвивати у молоді "історичну свідомість", оберігати її від доктринерства й неправильного використання історії, як це, зокрема, робилося в тоталітарних системах ХХ століття.
Як особистість із певною культурною, національною, мовною, релігійною і гендерною ідентичністю, я вважаю, що шкільни
...
Читати далі »