Проблеми викладання історії у XXI столітті
Роберт Страдлінг
Велика Британія
Я не народився зі здатністю передбачати майбутнє, але як історику, мені важко пояснювати минуле, не намагаючись передбачити майбутнє. Зараз можливо, принаймні, визначити тенденції і напрямки, які з'явилися в 1990-х роках і, напевно, будуть далі розвиватися в ХХІ столітті.
Першою проблемою є набір спеціалістів з викладання історії на всіх рівнях. Часто дуже важко стимулювати молодих людей обрати викладання історії своєю професією. Тому у багатьох країнах Єропи навчальні заклади мають труднощі із кадровим забезпечення молодими спеціалістами з викладання історії. Частково це можна пояснити нестачею ресурсів, порівняно низькою зарплатою і незначними можливостями кар’єрного росту вчителів. Але так само ця проблема пов’яз
...
Читати далі »